sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Rugaciune

Rugaciune adresata Creatorului
Ajuta-ma astazi, Creatorule, sa imi creez o poveste a vietii la fel de frumoasa ca si creatia ta.Incepand de astazi, ajuta-ma sa imi regasesc credinta in adevar, in vocea tacuta a integritatii mele. Ma rog tie, Doamne, sa iti manifesti iubirea prin minte, prin fiecare cuvant care il rostesc, prin fiecare actiune care o intreprind. Ajuta-ma sa transform fiecare activitate din viata mea intr-un ritual al iubirii si bucuriei. Ingaduie-mi sa folosesc iubireaca material pentru crearea celei mai frumoase povesti despre creatia ta.Doamne, astazi inima mea este plina de recunostinta pentru marele dar al vietii. Iti multumesc pentru ca mi-ai permis sa inteleg ca tu nu poti crea altceva decat perfectiunea. Fiind creat de tine, cred acum in propria mea perfectiune. Doamne, ajuta-ma sa ma iubesc neconditionat, astfel incat sa imi pot impartasi iubirea cu alti oameni, cu toate formele de viata care traiesc pe aceasta planeta minunata. Ajuta-ma sa imi creez un vis al raiului, pentru fericirea eterna a umanitatii. Amin.

Rugaciune pentru un inger 
Ajuta-ma astazi, Creatorule, sa imi amintesc de adevarata mea natura, care este iubirea si fericirea. Ajuta-ma sa devin ceea ce sunt cu adevarat si sa manifest aceasta esenta a mea.Incepand de astazi, ajuta-ma sa recunosc in fiecare om un mesager al tau. Ajuta-ma sa te regasesc in sufletele semenilor mei, dincolo de mastile si de imaginile cu care se identifica. Ajuta-ma sa transmit astazi mesajul integritatii mele acelei parti din fiinta mea care nu conteneste cu judecata. Doamne, ajuta-ma sa renunt la toate aceste judecati, la toate mesajele false pe care mi le transmit mie si semenilor mei.
Ajuta-ma sa constientizez astazi ca am fost creat ca un inger si sa transmit mesajul vietii, mesajul de bucurie, de iubire. Ingaduie-mi sa manifest frumusetea spiritului meu, nobletea inimii mele, prin arta suprema a oamenilor, prin visul vietii mele. Amin

Vocea Cunoasterii - Don Miguel Ruiz, Janet Mills

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top Web Hosting | manhattan lasik | websites for accountants